בין ספרים, או על ספרים וטכנולוגיה

אני מתלבטת בין כמה ספרים שמחכים לי ליד המיטה. יש לי מחויבות מסוימת לקרוא אותם ואני תוהה במה להתחיל:

חמשת רבעי התפוז /ג'ואן האריס. ספר על משפחה צרפתית, בשלנית, הרבה אוכל. לא דיאטתי במיוחד אבל אולי זו סובלימציה (יש לי גם יומן אוכל כדי לנסות קצת לשמור על המשקל. היום הראשון היה נהדר. הבאים אחריו היו אאוץ' אחד גדול בגלל חוסר ארגון מצידי. קופסת אוכל מגניבה ויומן אוכל זה פתרון חלקי ביותר למצב הרעב והחשק למתוק שתוקף אותי כל שעתיים עגולות בערך.

זה ספר למועדון קריאה אז קריאה תגרום לי להרגשה הכוזבת משהו שאני מקדמת עניין בעצם הקריאה.הרי תמיד יש תורים היסטריים על הספרים כי לא כל אחת בעלת גישות לספריות שונות.

. יש לי גם את החדש של אשכול נבו. אני מחבבת את אשכול נבו . הוא יודע לכתוב בצורה לא מכבידה ונעימה וכיף לקרוא אותו בנסיעות אבל שמעתי שזה עוסק בכל מיני סוגיות הורות ולמען האמת זה קצת טעון אצלי עכשיו. תקופה רגישה עם ילד שנוטה לצאת במתקפות אקראיות עלי ולהאשים אותי בכל עוולות העולם. זה בסדר, אני הייתי גרועה בהרבה ממנו והוא עדיין ילד מהמם. .

ויש לי שלוש מריאן קיז באנגלית. אני ממש אוהבת את מריאן קיז אבל קריאה באנגלית דורשת ממני .אנרגיה  שלא תמיד אני מוכנה לה. הלוואי שיכולתי לקרוא בכזה חוסר מאמץ באנגלית.

יש לי גם ספר הדרכה לכותבים כי אני רואה עצמי ככותבת. כותבת בעירבון מוגבל מאז סדנת הכתיבה המופלאה ביותר שהייתי בה הדבר היחיד שאני כותבת זה פוסטים בפייסבוק והודעות בוואטסאפ. בעיני הוואטסאם הוא חידוש כי יש לי אותו רק חודשיים. אני מאחרת לאמץ אפליקציות  ועושה את זה כשאין לי ברירה וזה הופך אותי מקצת מאותגרת טכנולוגית למוזרה.

למען האמת אימוץ טכנולוגיה חדשה זה קטע לא קל לי בגלל שזה דורש ריכוז, זמן וניסוי וטעיה.ואני אוהבת לבזבז זמן בדרכים אחרות. זה דפוק כשאת במקצוע שצריך להיות מעודכן אז אני מנהלת עם עצמי מלחמה פנימית כדי להיות בסדר ולא למשוך את עצמי לתקופת האבן עם הכרכרות.

מוזמנים להתפוצץ מצחוק על גילוי הוואטסאפ המאוחר. הרי ברור שכולם כבר מנסים להיפטר ממנו .לטובת משהו יותר משוכלל

אם דיברנו על ספרים: שונאת לקרוא בטבלט, לא הצלחתי להבין איך שומעים ספרים קוליים (אם כי אני סקרנית לגבי זה) וכל הספרים שלי בערימות ליד המיטה.יש לי חברות מאד מעודכנות ממועדון הקריאה שאשכרה מאזינות לספרים שלהן.

מה שכן, יש לי אקס ליבריס משגע שהזמנתי כמתנה לעצמי וזה יגרום לי להמשיך עם ספרי נייר.

בסוף אני אקרא בפעם האלף את "הנכס" של רותו מודן כי אני ילדה שצריכה תמונות עם מה שהיא קוראת

יש לי גם כמה דרכים לדלל את ארון הספרים אבל  עליהן בפוסט הבא.

3 מחשבות על “בין ספרים, או על ספרים וטכנולוגיה

  1. עדה ק הגיב:

    אני לא מכירה אף אחד מהספרים שהזכרת, אבל אני הצטרפתי לוואטסאפ רק לפני כחודש. אחרי ששכחו להודיע לי משהו חשוב כי חשבו שאני בקבוצה למרות שהיה לי רק סלולרי טיפש, הבנתי שאין לי ברירה. השתדרגתי. אני עדיין מתגעגעת לסלולרי הטפשון שלי 🙂

    אהבתי

  2. newjulianablog הגיב:

    ההסתנכרנות עם טכנולוגיה שמשתנה כל דקה בערך היא עסק מתיש אבל מבינה שצריך להשלים עם זה.
    וכן, תולעת ספרים לגמרי.
    (היום התחלתי עם אשכול נבו. סיפור מכאיב ומטריד אבל כתוב טוב)

    אהבתי

כתיבת תגובה